(97)
23 Anmeldelser
Ekspreslevering*
Fri frakt over 499 kr
- Mærke: Nelly
- Farve: Beige
- Artikelnr: I00527-0395
- Materiale: 100% Cotton (Organic)
- Standardlevering: Fri fragt ved køb over 499kr, 3-5 arbejdsdage.Læs mere om levering her
- 30 dages returret. For mere information om bytte og returneringerklik her
- Sikre betalingsmuligheder: Vælg mellem kortbetaling, direkte betaling, faktura, Mobilepay, Apple Pay, eller konto/delbetaling.Læs mere om betalingsmuligheder her
- Jeans fra Nelly
- Mid waist
- Løs pasform
- Stropper i linningen
- 5-lomme design
- Let blødt tyndt materiale
- Indvendig benlængde i størrelse 36: 82 cm
- Indvendig benlængde i størrelse 36 kort: 76 cm
- Mærke: Nelly |
- Farve: Beige |
- Artikelnr: I00527-0395
Emma M
Verified Buyer
2026-05-07
Farve: Beige
Størrelse: EU 38
Jeg købte disse bukser i pink og bestilte dem hurtigt også i beige. Jeg var meget skuffet, fordi det er et helt andet produkt. Stoffet er helt anderledes, slet ikke så strækbart, og stoffet har en anden struktur. I samme størrelse kunne jeg ikke engang få dem op over hofterne i beige, men i pink sidder de godt. Jeg vil gerne påpege, at de er korte i længden til os med lange ben, jeg måtte gå op fra 38 til 40, fordi benlængden var for kort. MVH/ 179 cm høj
Hej Emma!
Vi er så kede af at høre, at du ikke er fuldt ud tilfreds med varen, det beklager vi virkelig 💗
Det kan være en produktfejl, så registrer venligst en klage, så kontakter vi dig for at hjælpe og finde en løsning.
Hav en god dag!
/Nelly-holdet
Emma M
Verified Buyer
2026-05-07
Farve: Beige
Størrelse: EU 38
Jeg købte disse bukser i pink og bestilte dem hurtigt også i beige. Jeg var meget skuffet, fordi det er et helt andet produkt. Stoffet er helt anderledes, slet ikke så strækbart, og stoffet har en anden struktur. I samme størrelse kunne jeg ikke engang få dem op over hofterne i beige, men i pink sidder de godt. Jeg vil gerne påpege, at de er korte i længden til os med lange ben, jeg måtte gå op fra 38 til 40, fordi benlængden var for kort. MVH/ 179 cm høj
Hej Emma!
Vi er så kede af at høre, at du ikke er fuldt ud tilfreds med varen, det beklager vi virkelig 💗
Det kan være en produktfejl, så registrer venligst en klage, så kontakter vi dig for at hjælpe og finde en løsning.
Hav en god dag!
/Nelly-holdet