(7625)
1574 Anmeldelser
Rask levering*
Gratis frakt over 499 kr
- Merke: Nelly
- Farge: Light Yellow
- Artikkelnr: 253745-0069
- Materiale: 64% Polyester, 33% Viskose (lenzing™ ecovero™), 3% Elastan
- Standardleveranse: Gratis frakt ved kjøp over 499kr, 5-8 arbeidsdager.Les mer om levering her
- 30 dagers returrett. For mer informasjon om bytte og returertrykk her
- Sikre betalinger: Velg mellom kortbetalning, direktebetalning, faktura, Vipps, Apple Pay, eller konto/delbetalning.Les mer om betaling her
- Bukser fra Nelly
- Elastisk, mykt materiale
- Lange bukseben
- Knyting i midjen
- Straight modell
- Innerbenslengde: 82 cm
- Merke: Nelly |
- Farge: Light Yellow |
- Artikkelnr: 253745-0069
Anja F
Verified Buyer
2026-06-01


Farge: Taupe
Størrelse: Small
Jeg liker buksene veldig godt fordi de er så komfortable, men jeg må si at kvaliteten ikke er den beste. Jeg bruker buksene for tredje gang, og jeg så nettopp at det er et lite hull fordi sømmen har gått i stykker!!! Jeg oppdaget også at jeg fikk feil størrelse!! Jeg bestilte en S og fikk en M. Da jeg prøvde dem første gang, lurte jeg på hvorfor de var så store, men jeg ville ikke sende dem tilbake på grunn av fraktkostnadene, og jeg syntes buksene bare var store i snitt. Nå, når jeg nettopp har sett dem, er det dessverre for sent å bytte dem til en S, og jeg synes det er veldig trist og gjør meg sint.
Hei Anja,
Vi beklager så mye at du mottok en defekt vare, vi beklager på det sterkeste 🥺
Vi anbefaler at du registrerer en klage via nettsiden vår, så vil en av våre kolleger ta kontakt med deg for å hjelpe deg videre.
Takk for din anmeldelse, og vi håper å løse dette raskt og problemfritt for deg ❤
Ha en fin dag
/Nelly-teamet
Anja F
Verified Buyer
2026-06-01


Farge: Taupe
Størrelse: Small
Jeg liker buksene veldig godt fordi de er så komfortable, men jeg må si at kvaliteten ikke er den beste. Jeg bruker buksene for tredje gang, og jeg så nettopp at det er et lite hull fordi sømmen har gått i stykker!!! Jeg oppdaget også at jeg fikk feil størrelse!! Jeg bestilte en S og fikk en M. Da jeg prøvde dem første gang, lurte jeg på hvorfor de var så store, men jeg ville ikke sende dem tilbake på grunn av fraktkostnadene, og jeg syntes buksene bare var store i snitt. Nå, når jeg nettopp har sett dem, er det dessverre for sent å bytte dem til en S, og jeg synes det er veldig trist og gjør meg sint.
Hei Anja,
Vi beklager så mye at du mottok en defekt vare, vi beklager på det sterkeste 🥺
Vi anbefaler at du registrerer en klage via nettsiden vår, så vil en av våre kolleger ta kontakt med deg for å hjelpe deg videre.
Takk for din anmeldelse, og vi håper å løse dette raskt og problemfritt for deg ❤
Ha en fin dag
/Nelly-teamet